Sağlıklı Gülüşler Basın Bülteni

BASIN BÜLTENİ

“Bir Gülüş Çok Şeyi Anlatır. Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ile Gülüşünüze Değer Katın.”

Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, bir gülüş her şeyi anlatır sloganı ile geliştirdiği hizmetlerinde; insanların gülüşlerine kattığı değeri gözler önüne seriyor. Diş estetiği ve bakımında teknolojik yenilikleri ile fark yaratan Dentaluna; 10 dakika gibi kısa bir sürede  bilgisayar üzerinde gülüşünüzü yeniden tasarlıyor, operasyon öncesinde nasıl bir sonuç elde edeceğinizi sizlere sunuyor.

Fransa ve İsviçre başta olmak üzere; önemli heyetler ile İmplantoloji ve Estetik Diş Hekimliği, Bütüncül ve Holistik Estetik alanlarındaki üstün faaliyetleri ile adından söz ettiren Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği Yönetim Kurulu Başkanı Diş Hekimi Arzu Yalnız Zogun, kliniğine gelen her misafirin sağlıklı ve mutlu gülüşler ile kendilerini daha iyi ifade etmelerini sağlıyor. Dişlerin, yüz estetiğinin en önemli ve tamamlayıcı unsuru olduğunu belirten, Diş Hekimi Zogun dişlerde altın oran yakalandığında ve yüz estetiğini bütüncül değerlendirildiğinde; diğer faktörler ile birlikte yapılan gerekli müdahalelerin ardından, estetik gülüş tasarımını tamamlanmış olduğunu belirtiyor.

Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, Nişantaşı’nda uzman kadrosu ile Gülüş ve Yüz Tasarımı, Bütüncül ve Holistik Tedaviler, Çene Cerrahisi, Estetik Dolgular, Diş Teli, Tedavisi, Holywood Smile Pembe Estetik, Porselen Kron, Porselen Laminalar, Çocuk Diş Hekimliği, Seramik Dolgular, Adeziv Sistem ( Bonding), Ağız Kokusu ve Tedavisi, Diş Eti Tanaması, Estetik Diş Hekimliği, Estetik Gülüş, İnley ve Onley ( Seramik Dolgular), Kanal Tedavisi (Endodonti), Ortodonti Diş Teli Tedavisi, Periodontoloji Diş Eti Hastalıkları Tedavisi, Porselen Kron Köprü, Porselen Laminalar (Laminate Veneer), Vizajizm ve Zirkonyum alanlarındaki üstün hizmet ve faaliyetleri ile yaz ayına girdiğimiz şu günlerde sıcacık gülüşleri ile sizleri ağırlıyor.