Dentaluna ile
Kusursuz Gülüşler

Estetik Diş Hekimliği Konuları; Estetik Gülüş , Porselen Laminalar, Bonding Uygulaması, Full Porselen Kronlar, Zirkonyum, Diş Beyazlatma, Pembe Estetik, Estetik Dolgular (Kompozit Dolgu), İnley-Onley Dolgulardır.
Eksik dişlerin yerine konması amacıyla, çene içerisine yerleştirilen çoğunlukla vida şeklindeki yapay bir diş köküdür. Çene kemiği titanyumu vücudun bir parçası olarak algıladığından, implantlar çoğunlukla titanyumdan yapılmaktadır ve implantların yüksek doku uyumu nedeniyle başarı oranı oldukça yüksektir.
Çene cerrahisi ağız içinde dil, dudak, yanak, tükürük bezleri gibi yumuşak dokuların, dişlerin, çene ve çene eklemine ait her türlü rahatsızlığın, hastalığın tanısı ve cerrahi tedavilerini yapan bir ihtisas dalıdır.
Diş teli tedavisi ortodonti alanında alt ve üst çenede bulunan, yüzde olan bozuklukları gidermek amacıyla dişlere takılmış olan araçlardır. Diş teli tedavisi zamanında yapıldığında çocuklarda oluşan çene gelişimindeki bozukluklar düzeltilebilir.
Diş Beyazlatma (Bleaching) çeşitli nedenlerle dişlerin yapısına (mine ve dentin tabakasında) nüfus eden renklenmelerin giderilerek dişlerin önceki tonuna göre ağartılması işlemidir.
Vizajizm, güzel,estetik bir görünüm ve kusursuz sonuçlar için bütünsel bir bakış açısı ile birbirine bağlantılı tüm noktaları ele alan tedavi çeşididir.
Çocuk diş hekimliği doğum anından ergenlik döneminin sonuna kadar geçen dönemde ağız ve diş sağlığı ile ilgili sorunları inceleyen ve bunlara çözüm getiren bir bilim dalıdır. Diş hekimliğinde pedodonti olarak tanımlanır.
Kanal tedavisi canlılığını yitirmiş olan bir dişin yeniden kazanılması için yapılan bir uygulamadır.Lokal anestezi uygulanarak yapılan kanal tedavisi, dişin çürümesi ya da travmalardan dolayı yaşadığı olumsuzluklardan sonra yeniden kazanılması amacıyla uygulanmaktadır.
Porselen kron ağızda az sayıda diş eksikliği olduğunda uygulanan ve komşu destek dişlerin küçültülmesiyle köprü şeklinde ya da tek veya birkaç diş de aşırı çürük veya renkleşmelerde dişleri küçültüp labaratuvarda hazırlanarak dişlere yapıştırılan sabit protezlerdir.
Laminalar genellikle ön dişlerde uygulanan çok ince porselenlerdir. Fiziksel yapıları güçlendirilen porselenlerin, bu sayede çok ince yapılmaları sağlanmıştır. Diş hekimliği konservatif bir yaklaşımla, daha az oranda doku kaybı gerektirecek restoratif işlemleri ön plana çıkartmıştır.
Zirkonyum diş kaplaması, diş hekimliğinin temel gereksinimleri olan estetik, doku uyumu, sağlamlık ve doğallık alanında günümüze kadar ulaşılmış olan en yüksek kaliteye sahip üründür.Zirkonyum alt yapı doğada bulunan ve daha kolay anlaşılır haliyle ”granitler” gibi çıkarılan beyaz metaldir.
Seramik dolgular çürük, kanal tedavisi ya da travma gibi etkenlere bağlı olarak, dişlerde meydana gelen madde kaybını, sadece dişin eksik olan bölümlerini tamamlayacak şekilde restore eden bir tür bölümlü porselen ya da basit bir anlatımla laboratuvarda kuvvetlendirilen kompozit veya porselenden oluşturulmuş olan bir tür dolgudur.
Sigara, hormonal değişiklikler, kötü ağız hijyeni, ilaç kullanımı, diabet, ağız diş yapısına uygun olarak yapılmamış porselen kron ve köprüler, kötü beslenme.
Diş eti hastalıkları belirtileri: Diş eti hastalıklarının ilk ve en önemli belirtisi dişeti kanamasıdır. Sağlıklı dişeti kanamaz.

Kişilerde estetik bir gülümseme sadece beyaz ve düzgün dişlerle sağlanamaz. Bu dişlerle uyumlu olacak diş etlerinin de varlığı gerekir. Diş etlerinde yapılan estetik çalışmalara pembe estetik adı verilmektedir. Diş estetiğini tamamlayan unsurlar arasında diş etlerinin sağlıklı olması, rengi ve diş etinin dişle olan seviyesi akla gelir.
Bonding (Adeziv Sistem); dişlere kesinlikle zarar vermeyen, dişlerdeki ufak sorunların giderilmesi için yapılan bir işlemdir. Bu işlem günümüzde sıkça kullanılan, hem kolay hem de maliyeti düşük uygulamalardandır.Ayrıca çoğu kez minimum düzeyde diş kaybıyla çok kısa sürede işlem gerçekleştirilebilir.
Dentaluna

Vizyonumuz, hastalarımıza güven, iş kalitesi ve istisnai hasta bakımı üzerine kurulu, ömür boyu sürecek bir ilişkiyi teşvik edecek bir diş deneyimi sunmaktır.

Bizi Sosyal Medyadan Takip Edin

Bizi sosyal medyadan takip ederek tüm gelişmelerimizden haberdar olun.

Copyright 2021 | www.dentaluna.com | Tüm Haklar Saklıdır.

Bağlan
💬 Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabiliriz?