Franchise Basın Bülteni

Dentaluna Group Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğinden “Francise Girişimcilerine Müjde”

Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, 2000 yılından bu yana İstanbul Nişantaşı’ndaki marka gücü, vizyonu ve sağlık sektöründeki hizmet ve faaliyetlerini yeni girişimcilerle paylaşmanın heyecanını yaşıyor.

Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği,  20.  yılında yurt içi ve yurtdışında ayrıcalıklı hizmet anlayışı ve Francise girişimcileri ile marka kimliğini üst seviyeye çıkartmayı hedefliyor.  Her geçen gün büyüyen marka değeri ve sağlık sektördeki bilinirliği ile birikim ve farkındalıklarını gözler önüne seriyor. Bu farklılığı ve iddiasını franschise ortakları ve yeni girişimciler ile paylaşıyor.

Sağlık sektöründe Diş ve Ağız Bakımı konusunda modern klinik ve model olma anlayışı ile farklı bir vizyon oluşturan Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği “İmplantoloji ve Estetik Diş Hekimliği” alanındaki başarılı yol haritasında paydaşları ile büyütmeyi hedefliyor.  Başarılı hizmet garantisi başta olmak üzere; hekim tedariği, klinik yapılanmaları, cihaz ve ürün gamındaki donanımı, personel ve işleyiş politikası dahil,  siz değerli girişimcilere büyük bir olanak sağlayarak,  sektörünün bir parçası olma fırsatını veriyor.

Türkiye’deki diş kliniği anlayışına Dentaluna Akademi olarak, hekim ve personel yetiştirme konusunda yeni bir soluk getirmeyi planlayan Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, Fransa ve İsviçre başta olmak üzere, global arenadaki gücünü ve eşsiz hekimlik tecrübelerini kendi yaklaşımına ve birikimine göre yorumlayarak, İmplantoloji, Estetik Diş Hekimliği, Bütüncül ve Holistik Estetik tedavileri alanlarındaki yenilikler üzerine girişim yapmak isteyen kişi ve kurumlar ile el sıkışmaya hazırlanıyor.

Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği bayilik ve franchise girişimlerinde başta İstanbul olmak üzere, Türkiye’nin her yerinden gelen ve yurtdışından gelecek olan talepleri değerlendiriyor.

Dentaluna Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği Yönetim Kurulu Başkanı Diş Hekimi Arzu Yalnız Zogun; temel amaçlarının hedef alındığı, değerlerinin doğru yöntemlerle yönetildiği ve birlikten doğan güce inanan yatırımcılar ve alanında uzman diş hekimlerinin önderliği ile işbirliği içinde olmak istediklerini belirtiyor.