Mükemmel Gülüşe Sahip Olun!

Medyada Biz

Dentaluna'da İmplant

30 yıllık implant tecrübesi

İmplant eksik dişlerin tedavisinde kullanılan ve çene kemiğinin içine yerleştirilen titanyumdan yapılmış vidalardır. Bu vidalar dişin kök formunu mükemmel bir şekilde taklit eder.İmplant tedavisinin en büyük avantajlarından biri komşu dişlere herhangi bir aşındırma yapılmasına gerek olmamasıdır.İmplant tedavisi sonucunda kendi dişleriniz gibi yemek yiyebilir,konuşabilir ve gülebilirsiniz.

En doğru teknoloji

Cerec CAD/CAM

CEREC CAD/CAM

Cerec CAD/CAM bilgisayar destekli diş üretimi ile dişleriniz aynı gün üretilip takılır.

Cerec CAD/CAM ölçü

Bilgisayar destekli ölçü alma

Cerec CAD/CAM

Dişleriniz dakikalar içerisince kesilip takılabilir.

Dentaluna'da Gülüş Tasarımı

Holywood Smile

Halk arasında “Hollywood smile’’ olarak da anılan gülüş tasarımı, çeşitli nedenlerle estetiği bozan diş ve dişetindeki farklılıkların hastanın ihtiyaçları ve yüz şekline göre doğal ve estetik bir görünüme kavuşturulmasını sağlayan tedavi yöntemidir.Estetik gülüş tasarımıyla kişinin yüz hatları ve gülüşü mükemmel hale getirmek tedavinin amaçlarındandır.

CAD/CAM ve Panaromik Röntgen

Kliniğimizde bilgisayar destekli panaromik röntgen ile anında teşhis ve tedavi. Cerec CAD/CAM ile aynı gün dişleriniz ile teknisyene ihtiyaç olmadan kliniğimizden ayrılabilirsiniz.

Dentaluna'da Gülüş Tasarımı

Gülüşünüz sağlıklı ve estetik

Gülüş tasarımı uygulaması diş ve diş etinde görülen şekil ve biçim bozukluğu, orantısızlık ve diş renklenmeleri sorunlarının giderilmesinde kullanılan bir tedavi sürecidir.Gülüş tasarımı bazen tek bir estetik diş tedavisi işlemiyle bazen de çoklu tedavi planı ile gerçekleştirilir.Burada en önemli noktalar hastanın beklentisi ve karakteristik özelliklerini gözardı etmeden tedavi planını oluşturmaktır. Bu tedavi yönteminde kişinin gülüşünü neden sevmediği neyi beğenmediği önem kazanır.

Dentaluna'da Zirkonyum

Zirkonyum Diş Kaplamaları

Zirkonyum diş kaplaması, diş hekimliğinin temel gereksinimleri olan estetik, doku uyumu, sağlamlık ve doğallık alanında günümüze kadar ulaşılmış olan en yüksek kaliteye sahip üründür.
Dentaluna'da Seramik Dolgular

İnley ve Onley

Seramik dolgular çürük, kanal tedavisi ya da travma gibi etkenlere bağlı olarak, dişlerde meydana gelen madde kaybını, sadece dişin eksik olan bölümlerini tamamlayacak şekilde restore eden bir tür bölümlü porselen ya da basit bir anlatımla laboratuvarda kuvvetlendirilen kompozit veya porselenden oluşturulmuş olan bir tür dolgudur. Bunlar kompozit dolgulara göre, uygulandığı diş ile komşu dişlere çok daha fazla uyum gösterirler.
Dentaluna'da Laminate Veneer

Porselen Lamina ve Yaprak Diş

Laminalar genellikle ön dişlerde uygulanan çok ince porselenlerdir. Fiziksel yapıları güçlendirilen porselenlerin, bu sayede çok ince yapılmaları sağlanmıştır. Diş hekimliği konservatif bir yaklaşımla, daha az oranda doku kaybı gerektirecek restoratif işlemleri ön plana çıkartmıştır.
Dentaluna'da Pedodonti

Çocuk Diş Hekimliği

Çocuk diş hekimliği doğum anından ergenlik döneminin sonuna kadar geçen dönemde ağız ve diş sağlığı ile ilgili sorunları inceleyen ve bunlara çözüm getiren bir bilim dalıdır. Diş hekimliğinde pedodonti olarak tanımlanır. Çocukların süt dişlerinin çıkmaya başlamasıyla birlikte kalıcı dişlerin çıkmasına kadar geçen sürede diş sistemi de farklı dönemlerden geçer.
Dentaluna'da Bruksizm

Diş Gıcırdatma

Bruksizm genellikle uyku sırasında engellenemeyen çene hareketlerinden kaynaklanan dişlerin sıkılmasıdır. Bu halk arasında diş gıcırdatma olarak tanımlanır. Toplumda sık rastlanan bu sorun, genellikle etkili olduğu kişiler tarafından bilinmez.
Dentaluna'da Bonding

Adeziv Sistem

İnsanlar için iyi bir gülüş ,sosyal hayat da ve iletişimde çok önemlidir. Bulundukları sosyal hayatın içerisinde iyi bir konumda olmayı, insanlarla iyi iletişim içinde olmayı ve herkes tarafından beğenilmeyi isterler. Bunların olması için de, kendine güveni tam bireylerin olması gerekir. Bakımlı olmak, insanın kendine olan özgüvenini arttırır. Çünkü; her ne kadar insanın iç güzelliği önemlidir desek de, ilk izlenimin insanlar üzerinde yarattığı etki tartışmasız bir gerçektir. İlk kez biriyle tanıştığımızda çoğu insanın ilk baktığı yer, dişlerdir. Bu sebeple, dişlerimiz her zaman temiz ve bakımlı olmalıdır. Çarpık, yamuk dişlere sahip olan kişiler, içten içe özgüven sorunu yaşarlar. Konuşurken ve gülerken ağızlarını elleriyle kapatmaları, sıklıkla gördüğümüz sorunlardandır. Halbuki düzensiz, çarpık, ayrık veya kırık dişlerin çok kısa bir zamanda çözümü çok kolaydır. “Bonding”
Dentaluna'da Periodontoloji

Diş Eti Hastalıkları

Diş ve dişeti kenarında siyah alanlar, ağız kokusu ve ağızda kötü tat, diş etlerinde kaşıntı ve rahatsızlık hissi, dişetlerinde yanma, dişeti cebinden iltihap gelmesi, dişetlerinde çekilmeler ve açığa çıkan kök yüzeylerinde oluşan hassasiyet, dişlerde sallanmalar, kızarıklık, şişlik.